Пошук

Вхід на сайт

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Понеділок, 20.11.2017, 19:58
Сайт викладача Любченка Андрія Андрійовича Гість | RSS
Суспільно-правові дисципліни
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог статей


Головна » Статті » Культурологія

МЕТА, ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ПРЕДМЕТ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ, ЇЇ МІСЦЕ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ.

Мета: формування знань про предмет культурології, категорії культурології, уявлень про культуру як специфічний та унікальний феномен людства. Розгляд культури в розвитку, єдності та суперечності різноманітних процесів і тенденцій в ній.

Основні завдання: оволодіння основними термінами і поняттями культурології, на рівні відтворення, тлумачення та використання в повсякденному житті; осмислення загальнотеоретичних засад культурології; розкриття змісту основних сучасних концепцій виникнення та розвитку культури; з’ясування сутності соціокультурної динаміки, модернізаційних та постмодернізаційних процесів в сучасній культурі; розкриття сутності, характерних рис та динаміки розвитку української культури; набуття навичок та вмінь застосування знань з культурології для визначення лінії особистісної поведінки в ситуації розмаїття культур та аналізу тенденцій взаємовпливу різних культур в сучасному світі.

Дисципліна “Культурологія” належить до нормативних дисциплін циклу гуманітарної підготовки.

На завершення вивчення дисципліни студент має

Знати:

основні терміни та поняття культурології

сутність, складові елементи та функції моралі, культури, мистецтва

методологічні засади культурологічного аналізу,

рівні, напрямки і процеси соціокультурної динаміки та розвитку сучасної цивілізації

зміст основних культурологічних концепцій, антропогенезу та процесу соціалізації

механізми залучення людини до культури та характерні риси буття особистості в різних категоричних та регіональних типах культури

сутність, види, форми і стилі художньої культури та мистецтва

Уміти:

застосовувати знання з культурології, для аналізу сучасних соціокультурних процесів та політики держав в сфері культури, науки мистецтва та освіти

визначати лінію особистої поведінки в умовах розмаїття культур та субкультур

активно залучатися до комунікативних процесів в сучасному світі, застосовувати вербальні і невербальні засоби для покращення власної і корпоративної культури

визначати основні цінності та традиції, що складають основу регіональних культур

використовувати моральний досвід різних поколінь людства та власного народу для морального самовдосконалення

розвивати свій внутрішній світ та моральні якості людини і майбутнього фахівця

вміти пояснювати феномен естетичних цінностей, їх роль у людській життєдіяльності

володіти професійним етикетом і вміти будувати поведінку у професійних і між особистісних стосунках

Нова концепція оцінювання знань студентів з урахуванням поточної успішності полягає в тому, щоб стимулювати роботу студентів протягом семестру і водночас залишити за заліком основні контрольні функції. Завданням поточного контролю є перевірка розуміння та запам’ятовування певного матеріалу, умінь самостійно опрацьовувати культурологічні тексти, здатності осмислити зміст теми чи розділу, умінь публічно чи письмово представити певний матеріал.

Завданням заліку є перевірка розуміння студентом програмного матеріалу в цілому, логіки та взаємозв’язків між окремими розділами, здатності творчого використання накопичених знань, уміння сформувати своє ставлення до певної проблеми навчальної дисципліни. Оцінювання здійснюється за 12 – бальною шкалою. Завдання поточного контролю оцінюється в діапазоні від 2 до 12 балів, а завдання, що виносяться на залік – за шкалою зараховано \ не зараховано.

Категорія: Культурологія | Додав: lybchenko85 (30.04.2017)
Переглядів: 64 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar

Copyright MyCorp © 2017